0
0

Postopek nakupa in račun

SUKI d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta in v fizični trgovini (naslov butične trgovine:  Stari trg 15, 1000 Ljubljana).

Kupec znesek plača podjetju SUKI d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer stranka prejme tudi na vpisani elektronski naslov v postopku naročila, v trenutku ko je paket oddan v dostavo kupcu.

Postopek :

  1. a) Izbor izdelka v spletni prodajalni Steiff.si
  2. b) Odlaganje izdelka v nakupovalno košarico – V košarico
  3. c) Pregled košarice – MOŽNOST ZA SPREMEMBO KOLIČINE POSAMEZNEGA IZDELKA ALI ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE
  4. d) če ste z izborom zadovoljni izberete opcijo NADALJEVANJE NA BLAGAJNO.
  5. e) sledi VNOS OSEBNIH PODATKOV

V tem koraku lahko izberete če boste nakup opravili kot gost (brez registracije), če se boste v spletni prodajalni www.steiff.si registrirali ali če se boste v sistem prijavili (če ste že obstoječ/registriran uporabnik spletne prodajalne www.steiff.si).

Dodatno: Če želite dodati drugi naslov za dostavo naročenega blaga oziroma spremeniti naslov za dostavo, prosimo kliknite na Naslov za dostavo in vpišite vse potrebne podatke.

Plačilo: izberite način plačila:

– neposredna bančna transakcija

– po povzetju,

– s plačilno kartico

– Paypal

  1. g) Pregled naročila

Ponovno preverimo vse podatke, ki smo jih vnesli (osebne podatke, naslov za dostavo, način plačila, naročene izdelke in količine naročenih izdelkov). Če so vsi podatki pravilni,  potrdite ikono strinjanja s splošnimi pogoji poslovanja in nakup zaključite s klikom na gumb “NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA”.

  1. h) Potrdilo o nakupu

Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledamo napis »Naročilo prejeto« s specifikacijo vašega naročila. Na svoj e-naslov boste sedaj sprejeli sporočilo z vsemi podatki o naročilu.

Po potrditvi naročila (s klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA), se vam izpiše vaše naročilo z vašimi kontaktnimi podatki, podatki o izbranem artiklu, cene brez in z 22% DDV, poštnina ter končni znesek plačila. Ko oddate naročilo, avtomatsko iz spletne prodajalne Steiff na vaš e-mail naslov prejmete obvestilo s statusom naročila VAŠE NAROČILO JE V OBDELAVI, da je vaše naročilo bilo uspešno oddano v naš sistem.

Čez celoten postopek obdelave vašega naročila vas bomo obveščali o statusu vašega naročila:

  • v obdelavi (stranka prejme sporočilo na elektronski naslov, da je naročilo v pripravi – preverjamo ali je artikel na zalogi),
  • ni zaloge (če izdelek ni na zalogi, stranko o tem obvestimo na njen elektronski naslov),
  • dostava (stranka prejme sporočilo na njen elektronski naslov, da je bila pošiljka odposlana).

Postopek registracije uporabnika

Uporabnik lahko na Steiff.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete, nato pa si izberete . Nanj prejmete nato potrditveni email za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled na nakup.

Preklic oz. odpoved nakupa

Po opravljenem naročilu kupec prejme obvestilo na vpisano elektronsko pošto. Naročilo je v tem primeru sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku 1 dneva ali do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov suki.trgovina@gmail.com ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Varnost nakupa

Pri registraciji na Steiff.si se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. SUKI d.o.o. se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranila za namen nemotene izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev.

Dostava naročila

Pri nakupu nad 40 € je dostava brezplačna. Pri nakupu do 40 € vam bomo zaračunali dostavo v višini 5,00 EUR. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Večina izdelkov bo dobavljena v roku od 3 do 8 delovnih dni od naročila oz. od plačila predračuna (predračun). Blago kupljeno preko spletne trgovine dostavljamo na naslove na območju Republike Slovenije. Dostavo izvaja podjetje Pošta Slovenije.

Nobeden izmed načinov plačila ne spremeni cene!

Pakete odpošiljamo vsak dan iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Suki trgovina d.o.o., PE Ljubljana, Stari trg 15, 1000 Ljubljana

Dobavljivost izdelkov – blaga ni na zalogi

Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Denar je potrebno vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Vir: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/04 -; UPB, 117/04 Skl. US, 46/06 Odl. US, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15)

Dobavni rok

Čas za dobavo izdelkov je naveden ob vsakem posameznem izdelku in lahko znaša od 3 do 8 delovnih dni. Izjemoma se lahko zgodi, da artikel, ki ste ga naročili, ni več na zalogi. V takšnem primeru vas bomo obvestili najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema vašega naročila.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.